گروه خدمات پرستاری پریستا

قوانین و مقررات

خانه |

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قبل از ثبت درخواست آنلاین، قوانین و مقررات را مطالعه کنید

تعهدات

1- کاربر گروه خدمات پرستاری پریستا متعهد می‌شود که در زمان مراجعه متخصصین پزشکی به منزل اقدامات لازم برای تمرکز متخصص را ایجاد کند و منزل را برای انجام خدمات پزشکی امن و آرام نگه دارد.

2- کاربر گروه خدمات پرستاری پریستا متهد می‌شود که برای دریافت خدمات فیزیوتراپی نسخه پزشک را داشته باشد.

3- کاربر گروه خدمات پرستاری پریستا متعهد می‌شود هزینه خدمات را بعد از انجام خدمات پزشکی و ویزیت همان روز پرداخت نماید.

4- خدمات گروه خدمات پرستاری پریستا ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه شود که شرکت گروه خدمات پرستاری پریستا کنترلی روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربر می‌پذیرد که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و آچاره مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

5- کاربر گروه خدمات پرستاری پریستا می‌پذیرد که اسناد، مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود اعم از طلا، ارز، جواهرات و سایر اشیای قیمتی خود را بدون مواظبت در معرض متخصصین اعزامی هوم ویزیت قرار ندهد و بر نگهداری آنها نظارت داشته باشد. همچنین قبل از خروج متخصص هوم ویزیت تمامی لوازم منزل خود را کنترل نموده و هرگونه کاستی احتمالی را قبل از ترک متخصص اطلاع دهد.

6- کاربر گروه خدمات پرستاری پریستا می‌پذیرد خدمات فیزیوتراپی که ارائه میدهد ماساژ نیست و تکنیک‌های دستی هم فقط در چارچوپ نیازهای فرد بیمار انجام می‌شود.

7- کاربر گروه خدمات پرستاری پریستا بدیهی است که می‌پذیرد در حفظ و نگهداری تمامی اشیای منزل بیمارنهایت تلاش خود را بکند و در صورت هرگونه آسیب باید خود جوابگوی کاربرباشد.

8- کاربران گروه خدمات پرستاری پریستا پذیرفته‌اند که هوم ویزیت به عنوان یک نرم افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می‌نماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می‌توانند در مراجع ذی صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند

 

هزینه‌ها و پرداخت

1- کاربر می‌پذیرد امکان استرداد هزینه‌هایی که کاربر به گروه خدمات پرستاری پریستا می‌پردازد وجود ندارد.

2 - کاربر می‌پذیرد هزینۀ خدمات پزشکی قبل از اعزام متخصص پزشکی توسط تماس تلفنی مشخص می‌شود و پس از شروع خدمات پزشکی و یا ویزیت اعتراضی نخواهد داشت.

3- کاربر می‌پذیرد هیچوقت درخواست خدمات پزشکی ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس های گروه آبی نجات بخش را داشته باشد. کاربر اگر پس از ارسال درخواست سفارش و پذیرش درخواست توسط یک متخصص ، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان محل انجام خدمت در زمان مشخص حضور پیدا نکند و کاربر هوم ویزیت اگر پس از قبول یک درخواست، درخواست را لغو کند یا پس از پذیرش درخواست در مکان مشخص شده به عنوان محل انحام خدمت حضور پیدا نکند شرکت می تواند بعلت عدم رعایت مقررات گروه خدمات پرستاری پریستا که منجر به عدم رعایت شهرت و اعتبار کاری او خواهد شد، هزینه‌ای به تشخیص خود به عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از کاربران وصول کند.

4- کاربر گروه خدمات پرستاری پریستا متعهد می‌شود که تقاضای هیچ گونه وجهی علاوه بر مقدار از پیش اعلام شده توسط کارشناس فنی که در تماس تلفنی اعلام شده نداشته باشد و هرگونه مطالبه وجه اضافه به هر عنوان ربطی به گروه آبی نجات بخش ندارد.

5- کاربر نیازی به پرداخت هر گونه وجه اضافه به هر عنوان از قبیل سختی کار، کمک بلاعوض یا قرض و غیره ندارد و پرداخت اضافی به انتخاب شخصی او بوده و ربطی به گروه خدمات پرستاری پریستا ندارد. گروه خدمات پرستاری پریستا این پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمی کند و از کاربر می‌خواهد که این موارد را حتما به هوم ویزیت اطلاع دهد.

 

مسئولیت کاربران

1- مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام انجام خدمت) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و گروه خدمات پرستاری پریستا هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و گروه خدمات پرستاری پریستا می‌تواند ضمن غیرفعال کردن متخلف، از طریق مراجع صالح اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی گروه آبی نجات بخش بعمل آورد.

2- مسئولیت رعایت همۀ قوانین و مقررات کشوری برعهدۀ کاربران گروه خدمات پرستاری پریستا است.

درخواست خدمات آنلاین